Satışa hazır bir ürününüz mü var? Hizmetlerinizi daha çok müşteriye mi sunmak istiyorsunuz? Hali hazırda devam eden bir ticaretiniz var fakat internetin nimetlerinden yararlanmak mı istiyorsunuz. Birçok firma hazır paketlerle aklınızı karıştırmış olmalı.
Aslında yapmanız gereken hazır paketleri seçmek yerine önce ticaretinizi nasıl yapacağınızı planlamak. Nasıl ki gerçek hayatta bir dükkan açarken hesap kitap yapıyorsunuz, dükkanı açacağınız yerin konumunu inceliyorsunuz. Vitrininden kasada hangi elektronik cihazları kullanacağınızı planlıyorsunuz, işte sanal dünyada da başarı için ciddi bir hazırlık şart.

2018 Verilerine göre Türkiye'de internet ortamında yapılan alışverişin büyüklüğü 59,9 Milyar TL
Siz bu 59.900.000 TL'lik hacimden ne kadar pay istiyorsunuz?
Bu güne kadar başarısız olan e-ticaret deneyimlerinde hep şunu gözlemledik. Genel geçer bilgiler ile çıkılan yolda aksaklıklar, zaman, maddiyat ve enerji kayıpları kaçınılmaz.
Aklınızda e-ticaret planını bizimle paylaşın sizi uluslar arası tecrübelerimiz ile aydınlatalım.